Sivuilla uusi banneri

Ideoita sivustojen kehittämiselle : Puuttuuko tietoa tai toimintoja.
Virheilmoitukset : Jos tuntuu, että sivut ei ehkä ihan oikein toimi. Ilmoita siitä täällä.
Kysymykset : Sivustoihin liittyvät kysymykset (esim. sisältöön, toimintoihin)

Oliko sivujen ulkoasu-uudistus hyvästä?

Loistava
5
100%
No jaa
0
Ei ääniä
Blaah ... mettään mentiin
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 5

Sivuilla uusi banneri

ViestiKirjoittaja josu » 10.7.2005 00:30

Jeps ... näpersin ihan hippasen lippukunnan sivujen ulkoasua. Levensin sivuja hieman. Toivottavasti kaikilla on jo tarpeeks isot näytöt, jotta mahtuu :)

Niin ja samalla uusisin tuon sivujen yläbannerin. Kyllästyin vanhaan ja se tuntui jotenkin synkältä. Noo eipä tuo uuskaan niin huippu olo. Vähän sekavan oloinenja sininen :) Niin jos täällä nyt sattumoisin olis joku joka oikeesti osaa tehä tuollasta graffaa ni voi ottaa haasteen vastaan ja päihittää mut paremmalla kuvalla. Sen ei pitäis oleen koviin vaikiaa :)

Noo koska niin harvoin päästää täällä äänestää ni tehäämpä tästäki galluppi kysely ... Nii ja kommentteja kaikista uudistuksista voi taas viskellä tänne niin tiedän taas joskus mihkä suuntaan lähen mitäkin kehittelemään.

(niin ja jos joku ei muista miltä vanha ulkoasu näytti niin lunttaa täältä
Joonas Suominen [Johtaja @ Kokä]
josu
Sivuston ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja sari.korsimo » 1.8.2005 18:51

Vautsi vau ja mulla ainaski näkkyy kokonaa ja hyvi!

Ja toi katso täältä kohta oli loistava, eli siis vähän piti luntata.. Tosin tuo vanhakin yläjutska oli musta tosi hieno!

Toi uus on aikast metka. Sillee tosi hämärä ja jännä ja tosi erikoinen. Sitä mietein et onkohan se liian hieno noin pieneen tilaan, tai siis näkymään noin pienenä, ku siinä näkkyy vaikka mitä jännää ja sit ei näykkää tai sitte mä oon vaan liian utelias :)

Vähän sillee kaks puolinen justka ku eihän siinä välttis tarvikkaa nähä mitää muutaku tuo erikoisuuden hämäryys...

Mut ehottomasti se toi juuri sitä väriä ja kirkkautta, josta jo joskus aiemmin höpöttelin. Se ottaa just sillee sopivasti silimään ja tuo sellaisen raikkaan merituulahduksen mukanaan!
Sari Korsimo [Johtaja @ Kokä]
sari.korsimo

Paluu Kehitysideat, virheet & kysymykset