Kuollut Kolkankäviät -linkki.

Lähinnä virheilmoitukset jotka esiintyy johtajien toiminnoissa tai johtajille näkyvien toimintojen kehittely yms

Kuollut Kolkankäviät -linkki.

ViestiKirjoittaja josu » 31.1.2005 23:00

Onko kukaan pannut merkille, et tuolla "pääsivuilla" klikattaessa valikosta linkkiä Kolkankävijät kertoo vain "Pyydettyä sivua ei löydy". Se on muuten toiminutt tuollain jo reilu puolvuotta :) *ups* No joo ... En ole kertakaikkiaan saanut mitään järkevää mieleen mitä siihen kirjoittaa. No olen kyllä ideoinut mitä se voisi sisältää - jotain yleistä kolkankävijöistä tai jopa historiikki. Ongelmaksi on tullut aina se ku yritän jotain kirjottaa, ni sit se kirjotus vaa tyssää ja toteaa, et ihan huonoa teksti ja pyyhkii pois.

Joops mä tien, et on aika hyödytöntä kysyä näin, mut ehkäpä se ihmekkin joskus tapahtuis. Oiskohan meillä joku innokas joka haluais esim tutkiskella ja selvitellä historiaa niin tarkkaan, jotta pystyis jotain fiksua meidän kehittymisestä nykyseen muotoon kirjoittelemaan.

Ei tuon sivun kyllä tarvitse olla mitään tuollaista mitä tuossa aijemmin kirjoittelin. Jos jollain on jotain hienoja suunitelmia mitä laitetaan sisällöksi tuolle kuoleelle, hum vai oisko se tässä tapauksessa syntymättömälle, linkin sisällöksi laitettaisiin. Jeh eli kaipaan todellakin ideoita tai muuten kirjotan sinne pian jotain tyyliin "Hih Moi! :)"
Joonas Suominen [Johtaja @ Kokä]
josu
Sivuston ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja josu » 22.1.2006 16:54

Tähänkin nyt on laitettu "tunnuslukuja" Kolkankävijöistä. Siis lähinnä paljon on yleensä jäseniä ja niistä tyyttöjä ja poikia. Paljoltiko on suhareita vartsuja yms.

Itse kyllä vieläkin tähän vähän kaipailisin simmosta pidempää tarinaa Kolkankävijöistä. Vähän niinku historiikkiä. Oiskohan meillä ketään innokasta kirjoittelijaa. Tuollainen ois kait kiva saada jopa juhlavuodeksikin. Onkohan tuollasesta ollu mitään juttua?
Joonas Suominen [Johtaja @ Kokä]
josu
Sivuston ylläpitäjä

Paluu Johtajiston virheet + ideat