Onko yläpalkki autio?

Lähinnä virheilmoitukset jotka esiintyy johtajien toiminnoissa tai johtajille näkyvien toimintojen kehittely yms

Onko yläpalkki autio?

ViestiKirjoittaja josu » 22.1.2006 16:56

Kuten varmaan ainaskin kaikki kirjautuneet hoksis, kirjautumisruutu siirtyis valikon jatkeeksi. Lähinnä yritin saada sitä vähän selkeämmän oloiseksi ja jotta tekstinkin siinä erottaisi helpommin.

Vaikutuksena tällä oli, että yläbannerista hävisi tavaraa. Tulikohan siitä nyt autio? Mun silmään se ainakin vähän ottaa "Missä kaikki o". Pitäisköhän tuohon miettiä jotain jutskailuja?
Joonas Suominen [Johtaja @ Kokä]
josu
Sivuston ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja anna.oikarinen » 3.6.2007 16:00

Mä en tiedä johtuuko tää nyt mun koneesta, mut mulla ei tällä hetkellä näy yläpalkinkohdalla ku harmaa laatikko. Eiks siin ole joku kuva juttu tähän asti ollu?

Mulla on ollu myös kirjautumisen kanssa vähän ongelmia, välillä joutuu kirjautumaan foorumin kautta ku pääsivulta yrittäessa sivu ei aukea.
Onko muilla ollut tällaisia ongelmia?
Anna Oikarinen [Johtaja @ Kokä]
anna.oikarinen

ViestiKirjoittaja josu » 4.6.2007 12:40

Kyllä mulla yläpalkissa näkyy tuo sama kuva ku aina ennenkin. Saattaa olla, että siin koneessa on joku mainosten karsinta syheemi, joka sitten poistaa näkyvistä myös tuon kuvan ... Tää vaan oli sit villi arvaus ...

Sitten tota kirjautumiseen. Joo. Aina toisinaan saattaa käydä niin, että sivu jää tyhkäksi syystä tai toisesta. En nyt vielä ole keksiny, että miks, mut ongelma ainaki mulla o ratkennu ku naputan osote palkkiin http://www.kolkankavijat.fi ja painan entterii...

Ihmettelen näit ongelmia joskus, ku saan kiireellisemmät jutut alta pois
Joonas Suominen [Johtaja @ Kokä]
josu
Sivuston ylläpitäjä

Paluu Johtajiston virheet + ideat