Ei täällä oikeasti näin vähän lukijoita ole :)

Yleistä keskustelua Kolkankävijöihin liittyvistä asioista

Valvojat: josu, Kata, helenasiivone

Ei täällä oikeasti näin vähän lukijoita ole :)

ViestiKirjoittaja josu » 8.3.2005 18:55

Jeh! Mä en oikeasti jaksa uskoa, et keskusteluissa olis näin vähän immeisiä. Ilmaiskaahan jokainen olemasta olostanne tervehtimällä muita vaikka moi viestillä :) Samalla voi mainita kokän sivuston yhen ehottomasti hyvän puolen ja yhen mikä ehottomasti vaatis parantelua, niin saisin minäkin vähän materiaalia :)

Eli jokanen joka tämän lukee vastaatkoon ainakin moi :)
Joonas Suominen [Johtaja @ Kokä]
josu
Sivuston ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja helenasiivone » 12.3.2005 19:29

Moi :D Täällä on oikeesti aika (lue: erittäin) hiljaista..

Ja jos noita hyviä puolia pitäisi mainita, niin ainakin ovat selkeät.. Paranteluehdotuksia ei näin äkkiseltään keksi.. Tietysti, kun saataisiin suuren yleisön (tai edes pienen) tietouteen tämä, niin olisihan se jo parannus!! Että markkinointipuolta ehkä vois kehittää :wink: :wink:

Mutta en tiedä, et onko se sit välttämättä sun juttu :roll:
Helena Siivonen [Johtaja @ Kokä]
helenasiivone

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.3.2005 23:39

Buuhaa

Ei parannettavaa, kunhan ilmaisin itseni pitkästä aikaa ja kartutin tota lähetettyjen viestien määrää. :D.

Niin että LOS MOROS KAIKILLE
Vieras

ViestiKirjoittaja jussivienonen » 12.3.2005 23:43

Anonymous kirjoitti:Buuhaa

Ei parannettavaa, kunhan ilmaisin itseni pitkästä aikaa ja kartutin tota lähetettyjen viestien määrää. :D.

Niin että LOS MOROS KAIKILLE

Eipä mennyt ihan putkeen kun kirjautumatta kirjoittelin mut pistetään toi allekirjoituskin.

Jussi
Jussi Vienonen [Johtaja @ Kokä]
jussivienonen

ViestiKirjoittaja kuparinen » 15.3.2005 08:39

Tää on nyt sitten moi viesti. Hyvää täällä on tosiaan ulkonäkö ja kaikki muukin, mutta markkinointia tarvitaan lisää. Varsinaisesti sivuissa tai keskusteluissa ei ole vikaa.
Antti
kuparinen

ViestiKirjoittaja Tero.korsimo » 28.3.2005 22:54

wazaa!!!

Kyl sitä tarvii tännekkin joskus varmaan jotain kirjoitella. Nyt on ainaskin puumerkki jätetty. Ehkä myöhemmin lisää.
Mut hei!!! kyl on mahtavat sivut. ja taas uudistununeet.
Tero Korsimo [Johtaja @ Kokä]
Tero.korsimo

ViestiKirjoittaja sari.korsimo » 21.4.2005 21:01

Terppis siis tännekin!

Nyt alkaa taas tää munkin osallistuminen lisääntyä ku toi kiintee alkaa avautua. Vielä kun ehtis höpöttelemään tänne tuolta kiireeltä amppari ajolta :wink:

Mut edellisiin kommentteihin liittyen, ni markkinointia tosiaan ja varmaan kantseis koittaa mainita ko. keskusteluhommasta nyt esimerkiksi vanhemmille menevässä tiedotusmailissa. Ja jos vielä siihen mailiin laittais valmiiksi muutaman valmiin keskusteluaiheen, jotka sitten täältä löytyisivät. Aiheet voisivat olla ajankohtaisia ja vanhempia askarruttavia, tyyliin mitä voi laittaa paraatiin päälle, onko honkkarin makuualusta hyvä viikon kesäleirille ja miksei kännykkää oteta leireille mukaan ja kerätäänkö ne puukot lapsilta jne. Ihan siis tollasia yksinkertasia ja konkreettisia juttuja, ni ehkä sitten niitä käyttäessä rohkaistuisi avaamaan omankin aiheen.
Sari Korsimo [Johtaja @ Kokä]
sari.korsimo

ViestiKirjoittaja katjuska » 22.4.2005 21:29

Moiks vaan! :D Mä vihdoin sain raahattua itteni tähän koneen äärelle ja jopa rekisteröidyttyä tänne sivuille. Ei siinä vierähtänytkään ku muutama kuukausi.. Joo, mut nää sivut on tosi hienot, ja tää keskustelufoorumi ihan huippu. Vähän vähän tietty on keskustelijoita, mut luotan vakaasti siihen, et meno paranee ku aikaa ehtii kulua. Oon optimistinen, vaiks se ei mun perusluonteenpiirteisiin kuulukaan. :wink:
katjuska

OLEN HENGISSÄ!!!

ViestiKirjoittaja 373730 » 4.5.2005 20:04

:lol: MAHTAAKO TÄÄLLÄ OLLA KETÄÄN KUULOLLA! OLEN VIHDOIN SAANUT UUDEN KONEEN JA OIKEIN MOOTTORIPAANAN, JOKSIKIN LAAJAKAISTAKSI TÄTÄ KUTSUVAT.. JOTEN NÄIN, NYT SAATTAVAT IHMISET SAADA VASTAUKSIA MULTAKIN!
MUKAVAA KESÄÄ KAIKILLE!!!
SARA TAPANI [Johtaja @ Kokä]
373730

Paluu Yleiset